[GNOME] Traducció

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll jul 4 11:18:58 CEST 2011

El dl 04 de 07 de 2011 a les 10:04 +0200, en/na MARTA GIRALT PERRAMON va

> Sóc la Marta i m’he ofert com a voluntaria per ajudar-vos en la
> traducció o revisió de textos.

Bones Marta,

> El Jordi Mas m’ha comentat que pengi un missatge a la llista i ja
> m’assignareu feina.

Doncs aquí va: acabar la documentació del Vinagre.

http://l10n.gnome.org/vertimus/vinagre/master/help/ca

Mentre ningú ho faci (blame on me!) les últimes instruccions acordades
de com funciona el procés de traducció és a:

http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2011-June/008270.html

Seria tota la part de comentaris meus, tot i que la resta del fil tampoc
és inútil :)

En tot cas, per qualsevol dubte comenta-ho directament a la llista :)

Salut!