[GNOME] gst-plugins-*

div gen 28 21:35:00 CET 2011

El 23 de gener de 2011 12:43, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> El dj 20 de 01 de 2011 a les 12:01 +0100, en/na Jordi Estrada va
> escriure:

> Bones,
>
> Com ja hauràs vist els comentaris que t'ha fet en David Planella (ho
> envio a llistes així tothom ho veu) els mòduls que tot i que estiguin a
> l10n.gnome.org però que diuen que formen part d'altres sistemes de
> traducció (TranslationProject, Transifex, no se si n'hi ha cap de
> Launchpad, però temps al temps) no els podem pujar directament
> nosaltres.
>
> En Jordi Mallach, no se si algú altre més també, sí que poden pujar
> [...]

Les assignacions són per fitxer i són les d'aquesta llista:

http://translationproject.org/team/ca.html

Que estiguem subscrits aquí som en Jordi, en Toni i jo, però cadascú
només pot pujar els qui tingui assignats. En Jordi pot assignar
fitxers a gent, però han d'haver signat el disclaimer de la Free
Software Foundation per poder pujar-los ells mateixos:

http://translationproject.org/html/whydisclaim.html