[GNOME] Grub

dll gen 24 19:48:34 CET 2011

El 20 de gener de 2011 17:32, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit:
> Hola a tots:
>
> Tinc a la meua màquina ubuntu maverick i debian squeeze.
>
> Al grub, els nuclis que arrenquen en mode ro single, tenen sense traduir
> el "mode recovery" mentre que al nucli de debian hi posa "mode de
> restabliment"
>
> Alguna errada?

Hola Vicent,

Jo ara mateix tinc tots els ordinadors amb Natty i no ho puc comprovar
de manera ràpida.

Tant al Lucid com am Maverick les traduccions es van importar
correctament. Tot i això, hi va haver diversos errors de càrrega de
traduccions a upstream, els quals en Colin Watson (desenvolupador de
l'Ubuntu i del Grub a upstream) i d'altres van anar solucionant sobre
la marxa, de l'estil d'aquest [1].

De totes maneres, al Natty ja està solucionat (apareix traduït), cosa
que concorda amb el fet que a Squeeze també hi aparegui traduït.

[1] https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/grub2/+bug/537998