[GNOME] provar el gimp 2.7.5

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim des 27 11:01:35 CET 2011

Gràcies Joaquim,

L'he estat provant, i m'agrada molt!

També he vist que apareix alguna coseta en anglès, però també m'he quedat
més tranquil al veure que algunes de les coses que als vídeos que vas
penjar apareixien en anglès no m'apareixen a mi (com per exemple: «Save as
CSS») i suposo que són scripts que tens instal·lats.

Jo tinc un script instal·lat (que evidentment m'apareix en anglès) i al
canviar de la 2.6 a la 2.7.4 me'l manté.

anglès? O només sóc jo?

Un aspecte que revisaria són les dreceres de teclat dels menús, per exemple
al menú «Fitxer» hi apareix _Crea i _Configuració de la pàgina.

Salut!

ALBERT

El 26 de desembre de 2011 9:47, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: