[GNOME] Vídeos del GIMP revisats, ara introduir els canvis

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis des 24 14:50:05 CET 2011

Bones,

Sense intenció de fer-me pesat, però perquè ho tingueu clar: amb la de
missatges que envieu no us puc seguir (les traduccions del GIMP vull
dir) i com que en Quim ho lidera, si us plau, quan vulgueu que pugi els
fitxers al git del GNOME feu un missatge nou i si podeu, pugeu els
fitxers al Damned-Lies, així vosaltres mateixos veureu si hi ha
actualitzacions o els fitxers donen errors i per mi serà més fàcil per
poder pujar els fitxers.

Bones festes i bones traduccions!!

El dj 22 de 12 de 2011 a les 00:32 +0100, en/na Konfrare Albert va
escriure: