[GNOME] Vídeos del GIMP revisats, ara introduir els canvis

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
div des 23 17:01:32 CET 2011

En referència a *Stroke*, he vist que s'ha traduït com a *pintar* en
alguns casos, penso que la paraula que s'ajusta més és*traçar* o *traç*.
No sé com està als altres fitxers, però potser s'hauria de repassar en
l'apartat d'eines.

eulàlia