[GNOME] Repàs dels vídeos ja revisats del GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim des 20 00:28:31 CET 2011

Comentaris dels vídeos:

   - *Vídeo 19:* Res a comentar

   - *Vídeo 20:* Al 1'24'' apareix el mateix error que comentava l'Eulàlia
   (feet, yards, etc.)

   - *Vídeo 21:*

   - A «Edita > Enganxa com a», hi apareixen 4 opcions que són: «Imatge
   seguir un criteri per ubicar l'adjectiu, segons la guia d'estil em sembla
   que es proposa fer-ho després del nom; per tant, proposo *«Patró nou...»*i
   *«Pinzell nou»*. 0'19''
   - Al «Porta-retalls del GIMP» també hi apareix un botó en què el quadre
   d'ajuda hi diu «Enganxa l'objecte en una nova imatge», podria posar-se *en
   una imatge nova*. 1'17''
   - IMPORTANT! En el mateix plafó, quan et col·loques sobre l'objecte del
   porta-retalls hi apareix «Enganxa l'objecte dins» hi falta *la selecció*,
   no sé si no hi cap o si està mal traduïda la cadena. També apareix «Enganxa
   l'objecte com a nou», quan entenc que hauria de ser (per coherència amb el
   botó de sota) *«Enganxa l'objecte en una nova imatge»* 1'20''

   - *Vídeo 22:*

   al quadre d'ajuda hi diu «Si es marca l'opció, un cop s'obri un fitxer...».
   Hi ha una coma sense espai al darrere. 3'59''
   - A «Preferències > Visualització», l'ajuda contextual quan intrduïm
   manualment la resolució horitzontal diu: «Estableix la resolució
   horitzontal [...] força a que el sevidor X», entenc que cal canviar-ho per
   «força a *què* el *servidor* X». En l'ajuda quan és vertical, servidor
   està ben escrit però no l'*«a què*». 5'37''

   - *Vídeo 23:*

   - Als 0'34'' hi apareix el diàleg «Editor d'unitats», que no sé si pot
   ser el motiu de què apareguin unitats en anglès com: feet, yards, etc...

   - *Vídeo 26:*

   - Aquest vídeo va sobre «Eines > Operació GEGL» que *estan totes en
   anglès*. Ja feia aquest comentari en algun altre vídeo. No sé si això
   pot traduir-se :(

Només em faltaran un parell de vídeos per acabar amb la meva part.

Bona nit!

ALBERT

El 19 de desembre de 2011 23:30, Eulˆlia Pag s Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: