[GNOME] Pujat Connectors-GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll ago 29 08:58:52 CEST 2011

Aprofito també per comentar que hi havia aquesta cadena ja traduïda com a
"Psicòtic" i a la traducció que he pujat l'he deixada així:

#: ../plug-ins/common/checkerboard.c:422
msgid "_Psychobilly"
msgstr "_Psychobilly"

"Pshychobilly"[1] és un gènere musical que es caracteritza per la duresa de
les seves lletres i m'ha semblat que poc té a veure amb el terme "Psicòtic"
que fa referència a un trastorn mental[2], que a més a més està molt
estigmatitzat.

En deixo constància perquè tothom n'estigui al cas i es puguin fer
suggerències si hi ha altres propostes.

Salut!

ALBERT

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Psychobilly
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Psychosis_%28disambiguation%29

El 29 d’agost de 2011 2:10, Konfrare Albert
<lakonfrariadelavila a gmail.com>ha escrit: