[GNOME] Traduccions

diu oct 31 09:25:54 CET 2010

El 30 d’octubre de 2010 19:00, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> Bones David,

Bones Gil,

> Com va tot, suposo que de cul oi? :)

Doncs sí ;) - ara escric des de l'aeroport de Madrid després d'haver
tornat de l'Ubuntu Developer Summit (UDS) a Orlando.

Aquest cicle no he pogut col·laborar tant com en anteriors per manca
de temps. De les traduccions de què m'encarregava normalment vaig fer
les que creia més importants, com l'Evolution, però des de llavors no
vaig poder ajudar més.

> Avui fent un repàs per les traduccions que hi ha agafades al Damned-Lies
> he vist que en tens una bona colla agafades per traduir[1] però que
> encara no n'has enviat la traducció.
>
> Creus que tindràs temps de fer-les o prefereixes que les anem fent?

He desfet l'assignació de totes les traduccions que tenia reservades,
de manera que no quedin bloquejades. La setmana que ve torna a estar
plena per a mi, però espero que aviat pugui tornar a col·laborar com
de costum.

> Envio còpia a la llista perquè així també en tinguin constància.
>
> Salut,

Salut!,