[GNOME] Murrine

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu oct 10 13:22:35 CEST 2010

Bones,

Si vols pots fer el Muine:
http://l10n.gnome.org/vertimus/muine/master/po/ca

Tot i així pensa que tots els programes tenen el seu què de
terminologia, que si els de fotos, que si els de xarxes, que si els de
vídeo, que si els de música ... sempre trobaràs terminologia que hauràs
de buscar..

L'open-tran (http://open-tran.eu), el Termcat (http://www.termcat.cat),
el recull i la guia d'estil de Softcatalà et poden ajudar.

Sinó pregunta-ho a la llista i així es genera una mica de debat, entre
tots ens en sortirem!

Salut!

El dg 10 de 10 de 2010 a les 12:44 +0200, en/na Marc Dabad Castellà va
escriure: