[GNOME] Hola

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu oct 3 12:31:26 CEST 2010

Bones,

Demaneu els dubtes que tingueu.

El primer és crear-se un usuari al Damned-Lies [1] i després agafeu un
mòdul o demaneu que se us en assigni un i amb molt de gust ho farem.

Penseu que jo mateix abans no vaig poder pujar la primera traducció al
GNOME me la van revisar com 5 o 6 vegades, de manera que no us ho agafeu
malament si en la primera traducció que feu us fan moltes correccions,
com en tot en la vida un no en neix ensenyat!

Salut!

[1] http://l10n.gnome.org

El dg 03 de 10 de 2010 a les 12:26 +0200, en/na Alejandro Martinez va
escriure: