[GNOME] MeeGo

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div maig 28 10:00:09 CEST 2010

Al 28/05/10 06:39, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> El dv 28 de 05 de 2010 a les 01:30 +0200, en/na Toni Hermoso Pulido va
> escriure:

> Algú sap qui ho ha portat? La variant valenciana es pot fer en qualsevol
> moment, però ha de ser-hi el «Catalan». Per altra part, si aconseguim
> ficar també el Catalan (Valencian), seria tot un èxit: «El primer mòbil
> en valencià»... huas!
>
> Si ningú no sap qui ho porta, crec que ens hauríem de posar en contacte
> amb qui ho ha fet.

Hola Pau,

segons el projecte, no hi ha cap equip de traducció català. Un altre noi
també ho ha demanat. Algú coneix n'opengeek? M'he posat en contacte amb
ell, la persona al càrrec segons el Transifex i també a la llista de
l10n de Meego. N'espero resposta. A veure si hi ha sort. Us comento si
em responen.

Un cop hàgim tingut l'equip, ja podem plantejar el tema de variant
valenciana. Cal veure que no hi hagi cap restricció tècnica que calgui
resoldre alhora.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat