[GNOME] Dilluns és la data d'entrega de les traduccions per al GNOME 2.30

dll mar 29 23:01:20 CEST 2010

El 29/03/2010 21:08, en/na Gil Forcada ha escrit:
> Bones,
>
> He començat a aplicar els canvis que havies enviat. Encara no he acabat
> però si algú s'hi vol posar que m'ho digui per no duplicar esforços (més
> que res perquè obrir 40 fitxers per veure que només n'acabes modificant
> 4 o 5 fa ràbia :)

Ep
És important que ningú toqui els fitxers a part de tu fins que no
confirmis que puges els fitxers corregits. No sé què fas servir per
modificar els fitxers, però en tot cas, potser hi ha alguna funció de
cerca a tots els fitxers. Potser et simplificaria la feina.

> Espero entre demà i demà passat tenir-ho tot llest.

Bona notícia!
> Jordi una pregunta ... un cop estigui tot pujat, si et baixes els
> fitxers de nou tens manera de comparar tot el que s'ha arreglat i si ens
> hem deixat res?
>
> O sigui, vas desar la còpia que et vas baixar dels fitxers per
> comparar-ne els informes que et genera l'eina?

Tinc una còpia dels fitxers en l'estat en què estaven quan vaig
passar-li la checklist. Tingues en comtpe que la vaig passar quan encara
no havies pujat el disk-utils que tenies entre mans.
Puc tornar a passar la checklist quan confirmis que has pujat els
fitxers corregits, però el tema és que genera molts falsos positius, que
vaig anar eliminant del full de càlcul (que no és trivial: vaig
passar-hi unes quantes hores). En lloc d'això, jo seria del parer de
deixar passar algun temps abans de tornar-la a passar, per exemple, quan
estigui a punt de sortir la 2.31, perquè així s'haurà generat més gruix
de traducció.

salut
jordi s