[GNOME] Uns quants canvis visibles

diu mar 21 23:06:58 CET 2010

El 19 de març de 2010 15:26, Sílvia Miranda <silvia a softcatala.cat> ha escrit:
> Jo voto per Carpeta personal.
> Haig de dir que mai no m'han agradat les carpetes "Els meus documents",
> "El meu ordinador", etc. del Windows... Ja sé que són meus, que és el
> meu ordinador, eh!
>
> sílvia
>
> El dv 19 de 03 de 2010 a les 00:25 +0100, en/na Francesc Dorca i Badia
> va escriure:

D'acord doncs, he aplicat el canvi a «Carpeta personal» i «Connecta't
a un servidor...», i un parell d'altres coses menors que he vist:

http://git.gnome.org/browse/gnome-panel/commit/?id=39d6996066d492805f0968315e4ea49c3c7a871b

Gràcies a tothom pels comentaris.