[GNOME] Demanar mòdul

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div mar 19 22:53:59 CET 2010

Perdó!

Doncs ara no recordo quin era però n'hi ha algun altre (i tampoc és el
GNOME Shell) ... en fi ... ja ho veureu quan trobeu una traducció que no
està feta per nosaltres :)

A veure si aquest cap de setmana puc acabar les que em queden!

Salut!

El dg 14 de 03 de 2010 a les 00:38 +0100, en/na Joan va escriure: