[GNOME] Uns quants canvis visibles

Francesc Dorca i Badia francesc.dorca a gmail.com
div mar 19 00:25:11 CET 2010

El 18 de març de 2010 19:50, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit:

> +1 per Carpeta personal
>
> De fet "La meva carpeta" pot portar problemes per exemple "Go to Home
> folder" seria  "Aneu a La meva carpeta", en aquest cas no queda clar de qui
> és la carpeta.

Jo crec que "Go to Home folder"  seria  "Vés a la meva carpeta". Les ordres
a l'ordinador són en tercera persona: Edita, Visualitza, Cerca, Vés ...

Tot i així Carpeta personal també és una bona opció i és més curt.