[GNOME] Suggeriments per l'Inkscape

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
dic jun 23 20:29:50 CEST 2010

On és el .po més actual? Me n'he baixat un de l'adreça següent, però la
data de modificació és de 2009:

https://inkscape.svn.sourceforge.net/svnroot/inkscape/inkscape/trunk/po/

Volia repassar-lo una mica, encara que sigui per sobre. Aniré corregint
el fitxer que tinc i enviaré un diff.

De moment, una cosa que fa temps que em volta pel cap:

Open _recent
*Obre'n un _recent

La traducció correcta seria "Obre'n un de recent", però no m'acaba
d'agradar. A la majoria d'aplicacions s'utilitza "Obre un document
recent", "Documents recents", "Fitxers recents"... Què us sembla si
posem "Obre un fitxer recent"?

Salut i bona revetlla!

Sílvia