[GNOME] camps amb guió

Joan jodufi a gmail.com
dic gen 27 22:21:35 CET 2010

Hola Christian,

El guió serveix per a marcar la lletra a utilitzar com a drecera de teclat
mitjançant Alt + la lletra. És important posar-lo.

Els criteris a seguir per a decidir la lletra a posar-hi el guió són:

   - Fer servir la mateixa lletra per a la mateixa cadena. Per exemple _Help
   → A_juda
   - Que no hi hagi dues cadenes visibles a la mateixa finestra. Per exemple
   _Desa i E_dita
   - Intentar utilitzar la mateixa lletra que a l'original (així normalment
   t'estalvies el problema anterior)
   - Intentar utilitzar la primera lletra

Salut!
Joan

El 26 de gener de 2010 21:52, Christian Tomas <baiarrijo a gmail.com> ha
escrit: