[GNOME] Marató de traducció pel GNOME 2.30

Joan jodufi a gmail.com
dim feb 2 18:33:51 CET 2010

A mi em sembla molt bona idea, però tinc els dos caps de setmana proposats
basant ocupats, així que no crec que hi pugui anar.

Salut,
Joan

El 31 de gener de 2010 21:57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: