[GNOME] Control center

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic des 29 20:38:19 CET 2010

El dc 22 de 12 de 2010 a les 07:14 +0100, en/na Pau Iranzo va escriure:
> Disculpeu l'allau de correus.

Al contrari, crec que tot i que hi hagi les notificacions del DL (el
programa que fa funcionar el l10n.gnome.org) seria interessant recuperar
la notificació a les llistes de què s'està fent o quins mòduls
s'agafen/es completen.

Així la llista deixarà d'estar morta i a veure si així els que hi estan
subscrits es tornen a anima a traduir i revisar ;)

Salut i bon any!