[GNOME] Traduccions

Joan jodufi a gmail.com
div abr 23 08:10:40 CEST 2010

El 22 d’abril de 2010 19:37, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit:

> El 22 d’abril de 2010 18:52, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:

> documentació,
>
> Sí, bona feina Carles!

> que
> >

> Aquí jo també hi afegiria que com vam comentar fa temps tota la
> documentació del GNOME es migrarà a mallard, un nou format d'autoria,
> per la qual cosa es reescriurà tota. Es trigarà una mica a
> reescriure-ho tot, però crec que ens hauríem de centrar en mòduls ja
> migrats en lloc de traduir coses que es perdran.

Totalment d'acord. També, com vam comentar, com que no sabem quant tardaran
en migrar tota la documentació, de mentre es podria anar fent un manteniment
d'aquelles documentacions ja traduïdes i que els hi falten poques cadenes
per estar al 100%.

Salut,
Joan