[GNOME] Gimp

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div abr 2 19:14:18 CEST 2010

Bones als dos!

Podeu agafar qualsevol mòdul de
http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-extras/ui/

Si ja està començat a traduir per algú altre demaneu per aquí les
llistes si encara el vol continuar traduint o us el deixa fer, mireu de
començar a fer traduccions petites (p.ex. el telegnome o el
notification-daemon) i quan ja porteu més apresa la guia d'estil de
Softcatalà agafeu traduccions més grans.

Tota la gestió de la traducció la fem des de la pròpia pàgina
l10n.gnome.org així que us farà falta un usuari, us el podeu crear
vosaltres mateixos. Un cop creat us heu d'afegir a l'equip de traducció
al català...

Si em deixo res ja ho afegirà algú o qualsevol dubte ja sabeu com
s'escriu en aquesta llista ;)

Salut!

El dt 30 de 03 de 2010 a les 14:38 +0200, en/na Pau Iranzo va escriure: