[GNOME] Impuls pel GNOME 2.28

div set 25 19:11:33 CEST 2009

Bones Joan,

Gràcies pel toc d'atenció! Sí, encara estem vius :)

Jo he anat molt enfeinat aquestes darreres setmanes, i ara treballant
amb l'ordinador tot el dia, moltes vegades he de desconnectar :-).
Vaig esforçar-me per a tenir a punt l'Evolution, el gtk+ i altres de
menor importància, però no he pogut fer tantes revisions o pujades com
altres vegades.

Com diu en Gil, encara ens queda temps per a traduir i revisar-ho tot
fins el 2.28.1, i estic segur que llavors sí que estarem al 100% com
de costum.

Bona feina tots plegats!

El 25 / setembre / 2009 08:21, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit: