[GNOME] Traduccions a meitat fer del gnome català meridional-valencià

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll set 21 00:35:11 CEST 2009

Hi ha un parell d'aplicacions del GNOME 2.26 que les traduccions tenien
problemes, també les podries mirar si volguessis :)

http://l10n.gnome.org/vertimus/glade3/master/po/ca%40valencia
http://l10n.gnome.org/vertimus/libbonobo/master/po/ca%40valencia

Salut i MOLT bona feina!!

El dc 16 de 09 de 2009 a les 12:01 +0200, en/na Carles Ferrando va
escriure: