Re: [GNOME] Traduccions a meitat fer del gnome català meridional-valencià

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim set 15 15:08:17 CEST 2009

Hola Carles,

potser fins i tot més que les parcials del 2.26, em miraria algunes
altres seccions com:
http://l10n.gnome.org/languages/ca%40valencia/gnome-office/ui/
http://l10n.gnome.org/languages/ca%40valencia/gnome-extras/ui/
especialment aquelles aplicacions més populars entre els usuaris.

Salut,

El 15 / setembre / 2009 09:14, Carles Ferrando
<carles.ferrando a gmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat