Re: [GNOME] Re: Traducció de la documentació de PDF Mod

CaStarCo castarco a gmail.com
dim set 1 13:03:22 CEST 2009

La revisió em sembla bé... diu en Gabriel Burt que s'ha de fer un commit...
¿ho heu d fer vosaltres o jo? En tot cas si ho he de fer jo no sé pas com :p
. No tinc permisos sobre el repositorio de codi que fa servir... bé, ni idea
la veritat, vaig veure que algunes traduccions han sigut pujades amb commits
al gitorious pero no sé quin procediment he de seguir.

Gracies per l'atenció.

P.D. : He comentat lo de fer servir Mallard per la documentació i no tinc
clar si tenen pensat fer-ho servir fins que passi força temps.. :s . Bé, que
hi farem, es quedaran així les traduccions doncs.