[GNOME] Canvis al fitxer gconf.master.ca a valencia.po (oriental)

diu nov 29 23:27:57 CET 2009

El 29 / novembre / 2009 14:09, David Planella
<david.planella a googlemail.com> ha escrit:
> Bones Carles,
>
> Gràcies de nou per la bona feina amb la conversió i la documentació dels canvis.
>
> El 27 / novembre / 2009 17:45, Carles Ferrando Garcia
> <carles.ferrando a gmail.com> ha escrit:

> et trobaràs molts fitxers en què s'utilitza «per a». Crec que el
> millor és que en aquest proper cicle del GNOME 2.30 fem un
> reemplaçament massiu (potser podríem preparar un script del sed que
> cada traductor passi un cop abans d'enviar una traducció, o bé aplicar
> l'script d'una vegada al tarball de totes les traduccions). En tot
> [...]

Bones Carles,

M'acabo de fixar que en molts dels «per a» canviats hi ha un espai addicional:

  http://git.gnome.org/cgit/gconf/commit/?id=73fc1bc8337691df99442d89d9c2188709b3a03e

Ho he corregit.