[GNOME] UDS i trobada

Joan jodufi a gmail.com
dll maig 25 23:00:13 CEST 2009

Hola,

A mi em va bé quedar la tarda de dimecres, dijous o divendres a partir de
les set (plego a les sis).
Ja direu si us va bé algun d'aquests dies i on voleu quedar (suposo que a
Barcelona, però qualsevol lloc del Vallès Occidental em va molt millor i
podria ser-hi una mica abans).

Salut,
Joan

El 25 / maig / 2009 19:14, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha
escrit: