[GNOME] Errades a corregir a fitxers del GNOME (primer)

dis maig 2 14:28:45 CEST 2009

Bones David,

El 29 / abril / 2009 22:06, David Aguilera <dvd1985 a gmail.com> ha escrit:

Ben vist, corregit.

Branca master ->
http://git.gnome.org/cgit/totem/commit/?id=36b118b3c6976d1a1318f03d313ad4a3f8bc2d5f

Branca 2.26. ->