[GNOME] Traducció del Glade 3 i altres coses.

diu mar 29 12:58:57 CEST 2009

Bones,

ja fa dies que el glade3, l'últim mòdul del GNOME 2.26 que ens queda
pendent, està revisat ->
http://l10n.gnome.org/vertimus/glade3/HEAD/po/ca

Si algú hi pogués fer una ullada, i donar el vist-i-plau, el pujaria,
de manera que finalment quedem al 100%.

A partir de la setmana que ve passaré a dedicar-me més a l'Ubuntu, tot
i que si s'ha de fer alguna cosa per al 2.26.1, també estaré al cas.

D'altra banda, encara estic revisant les traduccions de documentació
pendents, les quals voldria pujar abans del 2.26.1, però la revisió de
la documentació em porta molt de temps. Ara mateix passo pel Dasher.