[GNOME] fins aviat

Aniol Gervasi tradueix a gmail.com
dim mar 10 21:13:01 CET 2009

hola a tothom,

http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-applets/HEAD/drivemount/ca

Fets els canvis i enllestides les imatges. Les he pujat al vertimus.

http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-applets/HEAD/gweather/ca

em sap greu i ho sento però no puc acabar-la, manca el canvi en els noms
que es va comentar a la llista, el fitxer també es va enviar a aquesta.

http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-applets/HEAD/battstat/ca

em sap greu i ho sento però no puc acabar-la, manca poc per quedar
enllestida, la pujo al vertimus per si es vol aprofitar i acabar.

De moment no puc fer-ho i em sap greu, espero ser-hi més endavant i
volia deixar els fitxers abans de què surti el pròxim GNOME. Esteu fent
una molt bona feina, felicitats!

Salut