[GNOME] Permís de pujada de fitxers a l'SVN

dim mar 3 22:33:23 CET 2009

Hola,

simplement volia comentar que fa temps, després de consultar-ho amb
els qui actualment tenen permís de pujada de l'equip, vaig iniciar el
procés per a obtenir-lo jo mateix, de manera que també pogués
col·laborar de manera activa en aquest procés.

Ahir vaig rebre la confirmació de la creació del meu compte a l'SVN
del GNOME, per la qual cosa ara jo també puc pujar traduccions.

De moment no faré res fins que no tingui el rol de comitter al
Vertimus, de manera que també hi pugui marcar les traduccions com a
pujades. Un cop el tingui, seguiré el mateix procediment que els
altres amb permisos utilitzen per a pujar-les.

Gil, podries assignar-me el rol de committer quan puguis? Gràcies.