Re: [GNOME] Traducció inicial del Transmageddon al català

dim jun 30 23:20:10 CEST 2009

El 29 / juny / 2009 13:08, Jordi Mas<jmas a softcatala.org> va escriure:
> Ep gent,
>
> Aquesta és una traducció inicial del Transmageddon al català. És un programa
> força jove però que estic emprant darrerament.
>
> Estic traduint "Transcoding" per "Transcodificació". Si teniu una millor
> proposta m'ho dieu.
>
> Qualsevol suggeriment és benvingut.
>
> Atentament,

Bones Jordi,

Aquí tens la revisió del que he vist.

Un parell de coses addicionals:

#: ../src/transmageddon.py:199
msgid "Upper left diagonal flip"
msgstr "Inverteix en la diagonal superior esquerra"

#: ../src/transmageddon.py:200
msgid "Upper right diagnonal flip"
msgstr "Inverteix en la diagonal superior dreta"

-- No m'acaba de sonar bé, tot i que no tinc cap proposta millor.
Potser «Inverteix per ...»?

-- Al fitxer de traducció li manca la llicència a la capçalera. Si
això ve del fitxer POT, se li hauria de comentar al desenvolupador.

Name: transmaggedon_rev1.tar.gz
Type: application/x-gzip