Re: [GNOME] Fwd: Traducció del mòduls jhbuild i WebKitGTK+

dij jun 25 08:58:18 CEST 2009

El 24 / juny / 2009 21:27, Jordi Cortes <jordi.cortes.bravo a gmail.com>
ha escrit:

Hola Jordi,

Benvingut i gràcies per les traduccions, ja les hem vistes a la
llista. Avui he tingut temps de mirar-me'n una, però trigaré una mica
a poder revisar les altres.

Tingues en compte que el temps de resposta, que normalment sol ser
curt, és variable segons el temps que tinguem, ja que tots els qui
col·laborem en la traducció del GNOME ho fem de forma voluntària i
quan podem.