[GNOME] jhbuild - master

gnomeweb a gnome.org gnomeweb a gnome.org
dim jun 23 00:24:20 CEST 2009

Hola,

L'estat nou del jhbuild - master - po (Català) és «Traduït».
http://l10n.gnome.org/vertimus/jhbuild/master/po/ca

He traduït a català aquesta llibreria, al ser el primer cop que ho faig, es possible que hagi comés algún error, de totes formes, em congratula extendre la nostra llengua tot el que es pugui.

M'agradaria que verifiquessiu la correctesa del fitxer. Jo he aplicat el parsejador msgfmt i no conté errors, tot i així espero la vostra resposta.

Salutacions,

Jordi Cortés

jordisuperstar
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.