[GNOME] conduit - master

dll jun 15 10:36:32 CEST 2009

El 15 / juny / 2009 10:04, Gil Forcada<gforcada a gnome.org> va escriure:
> El dl 15 de 06 de 2009 a les 09:32 +0200, en/na David Planella va
> escriure:

> Bones,
>
> Era una traducció teva, simplement la vaig veure que estava marcada com
> a apunt per pujar i això vaig fer, pujar-la :D

Sí, sí, ja ho sé, no passa res. De fet, no l'havia pujat encara
precisament per això, perquè l'error encara no estava solucionat, cosa
que farà que la plantilla canviï.

Simplement volia comentar que no val la pena que ningú hi treballi
fins que no se solucioni l'error.