[GNOME] [Fwd: gimp-gap 2.6 ahead]

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim jun 2 22:41:28 CEST 2009

Bones David,

Tens tota la informació a:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME

Tot i així potser seria millor que, ja que és la teva primera traducció
facis una traducció més petita per així començar a acostumar-te als
fitxers po i la forma de traduir del GNOME.

Per exemple hi ha el gswitch_plugins que és més petit (només 33
cadenes):
http://l10n.gnome.org/vertimus/gswitchit_plugins/master/po/ca

Ja diràs què et sembla la proposta ;)

Salut i benvingut!!

El dt 02 de 06 de 2009 a les 19:13 +0200, en/na David Aguilera va
escriure: