[GNOME] Traducció del Revelation

diu gen 25 17:20:56 CET 2009

Bones,

us adjunto una traducció que ja fa temps que vaig començar i que tot
just ara acabo de completar. No forma part del GNOME, però l'aplicació
està dissenyada per a aquest. Es tracta del Revelation [1] [2], un
programa per a emmagatzemar contrasenyes. La meva experiència és que
és molt fàcil d'utilitzar i fa la molt bé la feina per a la qual està
pensat. La interfície és senzilla i té les funcions i opcions
necessàries.

Per als qui utilitzeu el Debian i l'Ubuntu, està disponible a través
dels repositoris (universe a l'Ubuntu). Al Fedora també hi està
disponible.

Altres alternatives són el GPass [3], el PasswordSafe [4], el KeePass
[5] (aquest és multiplataforma i ja té traducció al català, tot i que
no sé com n'és de bona), el KeePassX, de les quals no n'he provat cap,
ja que ja estic satisfet amb el Revelation. També n'hi ha un en línia,
el Clipperz [7], el qual tot i assegurar que és segur i tot el que
vulguis, em faria una mica de cosa d'utilitzar.

La poso al wiki de traduccions pendents, el qual he ressucitat [8]
(n'informo més detalladament en el següent missatge que enviaré a la
llista), ja que evidentment no es gestiona des del Vertimus. També he
actualitzat l'estat de la llista de traduccions pendents allí, ja que
encara n'hi ha un parell que necessiten atenció i que no es porten des
del Vertimus.

[1] http://oss.codepoet.no/revelation/about/
[2] http://debaday.debian.net/2007/07/25/revelation-the-gnome-password-manager/
[3] http://projects.netlab.jp/gpass/en/about.html