[GNOME] IMPORTANT: GIMP 2.7 per a pujar

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div gen 23 23:25:16 CET 2009

Bones,

Des d'aquell dia ningú ha revisat la teva traducció de manera que ningú
el pot pujar si no està revisat ...

Miraré de fer-ho aquest cap de setmana, tot i així, quan hi ha prevista
la pròxima versió? Si no recordo malament el GIMP va decidir seguir una
política de mig any o any per alliberament no?

I pel que veig al ChangeLog ni tant sols han fet cap versió de
desenvolupament encara ...

Salut!

El dv 23 de 01 de 2009 a les 16:10 +0100, en/na Joaquim Perez va
escriure: