[GNOME] gnome-power-manager - HEAD

Aniol Gervasi tradueix a gmail.com
dij gen 22 07:11:02 CET 2009

hola David,

és un suggeriment d'una traducció tècnica força difícil. Les bateries de
ió liti són les genèriques, dins d'aquestes n'hi ha les de fosfat de
ferro que tenen més capacitat de càrrega i es carreguen en menys temps.
A l'empresa les fem servir en els SAI.

Jo ho posaria, a manca d'alguna de millor.

Salut

Aniol

En/na David Planella ha escrit: