[GNOME] Sol·licitud de mòdul per a traducció

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu gen 18 23:17:57 CET 2009

Bones,

Sembla que sigui època de reclutament :)

Benvingut a la llista!

Si vols traduir un fitxer has d'apuntar-te a la pàgina de traduccions
del GNOME (instruccions a [1]).

Pots agafar el mòdul:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gswitchit_plugins/HEAD/po/ca

Així agafes el ritme amb els fitxers po[2], el recull de termes[3] i la
guia d'estil[4].

En quan al català meridional, en principi no hi ha projecte de traducció
com a tal, ja veus les estadístiques que hi ha, el que es pretén fer és
una traducció automàtica del català central al català meridional.

Tot i així està en fase molt alpha diria, se'n pot anar parlant de totes
maneres ;)

Salut!

[1] http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions
[2] http://www.softcatala.org/wiki/Traducci%C3%B3_Fitxers_PO
[3] http://www.softcatala.org/projectes/eines/recull/recull.htm
[4] http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm

El dg 18 de 01 de 2009 a les 21:04 +0100, en/na Miquel Esplà va
escriure: