[GNOME] Presentació

Aniol Gervasi tradueix a gmail.com
div gen 16 23:14:28 CET 2009

hola a tothom,

sóc l'Aniol i m'agradaria donar un cop de mà en la traducció del
projecte GNOME. Utilitzo aquest entorn d'escriptori i voldria traduir
les aplicacions que conec amb la seva documentació.
Estic subscrit a la llista amb data 13.01.2009 i he vist que utilitzeu
el vertimus per saber qui tradueix el què, i si no hi ha cap
inconvenient l'utilitzaré amb la traducció de la documentació de la
miniaplicació de l'oratge (gweather), la tinc a punt d'enllestir i em
centraria en aquest programa i en les miniaplicacions que conegui.
I una pregunta, el gnome-2-24 encara es tradueix? a banda del HEAD o
gnome-2-26...

Salut

Aniol Gervasi