[GNOME] En quant a Damned-Lies (català)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 12 15:27:17 CET 2009

En/na Gil Forcada ha escrit:
> Podries registrar-te al Damned-Lies i així podries fer servir el nou
> sistema de coordinació de les traduccions :)

Hola Gil,

Com que tinc compte SVN, m'havien assignat una contrasenya que no
coneixia i no podia accedir al compte. Ara ja m'ho han arreglat.

En aquesta llista:

http://l10n.gnome.org/teams/ca

Caldria que jo sortís com a committer. Probablement també en Jordi
Mallach i en Josep Puigdemont.

Per cert, a mi no em surten o no he sapigut trobar les opcions per
reservar un fitxer. Potser perquè no sóc traductor ni committer encara?

Gil, trobo força important que tot aquest nou procés el reflectim a la
Wiki del projecte[1] tant aviat com sigui l'estàndard de funcionament.

Atentament,

[1] http://www.softcatala.org/wiki/GNOME

--
Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/