[GNOME] Correus del DL

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu gen 11 19:54:36 CET 2009

Bones,

Segons veig, els correus que s'envien des del DL a la llista són els de
canvis d'estat generals per a tothom (traduït, per revisar, pujat ...),
però els específics (per pujar per exemple) només s'envien als
interessats. O sigui, els de "per pujar" només els rebem la Sílvia i jo
ja que som els únics membres amb rol de committers (confirmadors segons
la meva traducció :D que estic apunt de penjar).

De manera que no tots els missatges aniran a aquesta llista :)

A més hi ha una opció "backup the actions" que permet netejar tota la
llista de comentaris i canvis d'estat.

D'aquesta manera un cop el fitxer ja ha estat pujat i tot el procés ja
s'ha acabat es pot netejar tot plegat per a poder deixar-ho apunt per al
següent procés.