Re: [GNOME] Traducció al català del gbrainy 1.1

dic feb 4 22:00:43 CET 2009

Bones Jordi,

m'he fet una mirada al pedaç i t'adjunto un fitxer revisat i el pedaç
corresponent.

Tingues en compte que també he corregit una cadena original de «halt»
a «halted», la qual s'hauria de canviar al codi font.

El 4 / febrer / 2009 20:25, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: