[GNOME] Assignaciço de la traducció del glade3

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu feb 1 19:46:34 CET 2009

Si t'haig de ser franc la vaig començar, però les cadenes son MOLT
confuses i molt tècniques i me'n vaig cansar.

T'adjunto la traducció que tenia feta.

Salut!

El dg 01 de 02 de 2009 a les 19:17 +0100, en/na David Planella va