Re: [GNOME] Sincronització del glossari de GNOME i Softcatalà

dim des 22 19:35:37 CET 2009

El 21 / desembre / 2009 18:47, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola,
>
> Dels termes que tenim específics de GNOME documentats a:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME/Glossari
>
> Penso que "baixada", "pantalla completa", "directori de l'usuari" i "enter"
> ja estan recollits al darrer Recull de Termes, que és la referència que
> donem a com principal, i no hi ha dues opcions al Recull, per la qualcosa,
> jo propossaria eliminar-los d'aquest mini-glossari.
> La idea seria deixar només allò que fos d'estil (quan hi ha dues opcions) o
> termes no recollits. En la propera actualització del Recull hauríem
> [...]

A mi em sembla perfecte.

De la mateixa manera, hauríem d'anar traient punts de la secció
"Altres punts a tenir en compte" si ja s'han incorporat a la nova Guia
2009 (per exemple el tema de les cometes baixes).