[GNOME] Traducció de la UI de Pdf Mod

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij ago 13 00:39:24 CEST 2009

Bones,

T'envio les revisions que t'he fet (ca.revisat.po) sobre la teva
traducció (ca.po).

Pots veure'n les diferències amb el programa Meld per exemple o si vols
fer-ho des de la línia d'ordres: diff -u ca.po ca.revisat.po

Veuràs que en tots dos fitxers he editat la capçalera perquè sinó no es
podia actualitzar correctament els fitxers.

Comentaris en general:

pdf → PDF (són sigles, per tant en majúscules, com CCOO, UGT o coses per
l'estil)

remove → suprimir (segons la guia d'estil de Softcatalà [1] i el recull
de termes [2])

Els articles sempre van després del nom (fitxer nou, casa vermella, etc)

Rotate → Gira

Les formes verbals: fem servir la segona persona del plural (voleu, feu,
seguiu ...)

Molt, repeteixo, MOLT bona feina, ja m'hagués agradat que la meva
primera traducció fos de tanta bona qualitat com la teva!

Si t'estan bé els canvis pujaré la traducció al GNOME.

Mira't la pàgina del wiki de Softcatalà sobre com traduïm i fem les
revisions, etc etc:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME

Si tens dubtes o no saps com funciona alguna cosa només cal que ho
demanis :)

Salut i benvingut!

[1] http://www.softcatala.org/guiaestil.html
[2] http://www.softcatala.org/recull.html

El dt 11 de 08 de 2009 a les 20:02 +0200, en/na CaStarCo va escriure: