Re: [GNOME] Actualització de la traducció del Banshee 1.4.3

dis abr 18 13:41:01 CEST 2009

El 5 / abril / 2009 15:49, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep!
>
> Aquí teniu l'actualització de la traducció del Banshee a la versió 1.4.3.
>
> Qualsevol comentari o suggeriment és benvingut.
>
> Atentament,
>
> Jordi,

Bones Jordi,

T'adjunto el que hi he vist en un diff in en el fitxer amb el diff
aplicat. Un parell de coses:

* Podries penjar el fitxer a
http://l10n.gnome.org/vertimus/banshee/master/po/ca? D'aquesta manera
ens és molt més fàcil fer-ne un seguiment, i també ens estalvia fer-hi
diffs manualment, ja que d'això se n'encarrega automàticament el
Vertimus. Ho faria jo mateix, però com que l'has reservat per a
traduir, no m'apareix l'acció d'enviar-lo.

* Hi he vist un parell de coses més, que no he corregit perquè no
n'estava segur:

-#: ../src/Core/Banshee.ThickClient/Banshee.Gui/TrackActions.cs:239
+#: ../src/Core/Banshee.ThickClient/Banshee.Gui/TrackActions.cs:240
 #, csharp-format
-msgid "_Delete From {0}"
-msgstr "_Suprimeix des de {0}"
+msgid "_Delete From \"{0}\""
+msgstr "_Suprimeix des de «{0}»"

+#: ../src/Core/Banshee.ThickClient/Banshee.Gui.TrackEditor/SortingPage.cs:48
+msgid "Set all sort track titles to this value"
+msgstr "Dóna aquest valor a tots els artistes de les cançons ordenats"
+
+#: ../src/Core/Banshee.ThickClient/Banshee.Gui.TrackEditor/SortingPage.cs:49
+msgid "Sort Track Title:"
+msgstr "Títol de la cançó ordenada:"
+
+#: ../src/Core/Banshee.ThickClient/Banshee.Gui.TrackEditor/SortingPage.cs:56
+msgid "Set all sort track artists to this value"
+msgstr "Dóna aquest valor a tots els artistes de les cançons ordenats"
+

-- No estic del tot segur d'aquesta traducció. A què es refereix exactament?
-- N'hi ha d'altres similars sota d'aquestes cadenes en el fitxer.

Bona feina!

Name: ca.po
Type: text/x-gettext-translation