[GNOME] Actualització de la traducció del Banshee 1.4.3

Jordi Mas jmas a softcatala.org
Dil Abr 20 15:28:09 CEST 2009

Hola,

> Bones Jordi,
>
> T'adjunto el que hi he vist en un diff in en el fitxer amb el diff
> aplicat. Un parell de coses:

Les deixo aplicades en local a l'espera de més comentaris.

> * Podries penjar el fitxer a
> http://l10n.gnome.org/vertimus/banshee/master/po/ca? D'aquesta manera
> ens és molt més fàcil fer-ne un seguiment, i també ens estalvia fer-hi
> diffs manualment, ja que d'això se n'encarrega automàticament el
> Vertimus. Ho faria jo mateix, però com que l'has reservat per a
> traduir, no m'apareix l'acció d'enviar-lo.

L'he fet però com que ja vaig fer el commit no mostra res.

Pots veure els canvis a:
http://git.gnome.org/cgit/banshee/commit/?id=b1212a0ca1897b5d560a8ba56669ec9d7537a75f

De totes maneres, no sé si és el teu reproductor d'àudio habitual, però
estaria bé que l'arranquessis a una Jaunty i li donessis un cop d'ull a
la interfície.

Gràcies,

--
Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/